30 de març 2012

...primer cal la sang del Drac.

Primer de tot i abans que res, un missatge per tots aquells que condemneu els aldarulls (paraula convergent que em fa petar) d’avui a Barcelona: que us follin.

Em faltaran lectures i em faltarà de tot. Però hi ha coses que em treuen de polleguera, vaja, m'indignen.

Poso un parell o tres de premisses (veritats com punys) que em semblen obvies, pels qui viuen dins l’univers de Walt Disney i no volen venir a viure a Barcelona, avui dia 29 de Març del 2012:

•    Tots els banquers son uns lladres. Roben diners que no son seus...i no se’ls jutge...i no se’ls condemna.

•    La gran majoria de polítics que coneixem son les titelles dels banquers. Son corruptes i agafen diners dels ciutadans. Son persones ridícules amb una pobresa ètica i intel•lectual enorme, se’ls hi veu als ulls.

•    Els antidisturbis son les titelles dels polítics. Residus de 3ra generació. Són gent violenta que els hi encanta pegar. Gent que se solen drogar fortament abans de sortir a fer una carrega. Solen tenir a policia secreta que generen disturbis perquè...

•    ...els mitjans de comunicació mostrin nomes les imatges “apocalíptiques”. I així tots ens posicionem en contra de les mobilitzacions de qualsevol mena.

Dit això, que quedi clar que jo no aplaudeixo aquells que destrossen mobiliari urbà. Però el què segur que no faré es condemnar-ho i ficar-me en una estranya posició de defensa del Poder. Si la gent (no els dirigents de CCOO i demés) surt al carrer, perquè hi surt? Encara no he vist ningú als grans mitjans de comunicació que profunditzi en el tema. Preguntem per la LOGSE i les seves primeres conseqüències reals? pel sistema educatiu que tenim? Pel sistema que ens fa Desitjar el Tenir i no tenim res i cada dia tenim menys? Per l’agressivitat que això comporta? En fi, podríem està hores.

Benpensants convergents del món, tinc un missatge per vosaltres!


A totxs aquells que creguin que guanyarem la guerra llençant roses y llibres: Recordeu, que per què neixi una rosa, primer cal la sang del drac. Teniu, ara més que mai, l’oportunitat única i irrepetible de ficar-vos la llengua al cul. No us emmerdeu en discursos que afavoreixen al poder, al banquer, al corrupte, al lladre i als fills de la gran puta en general. Vull dir, si no teniu opinió, no cal omplir el silenci amb miops excrements racionals del tipus: “aquest son els mateixos que la lien en les celebracions blaugranes” o “a mi no m’afecta la reforma laboral” o la millor, “els antidisturbis no farien res sinó els provoquessin”. De debò, limitat a callar dignament i reconèixer el teu bàndol que ja serà molt. Recorda que a aquest pas, els teus fillxs no tindran dret a paro, manifestació o Vaga. Treballaran 12 hores diàries, tindran un sou menor del teu i la jubilació cap als 80 anys. Això si, cremen un Starbucks i ala, tothom a opinar.

Jo, com a mínim, encara no tinc una opinió al respecte.



Terapies de un dandy @pmallafre
Barcelona, Març 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada